Nasi specjaliści
Monika Czarnecka
dyrektor przedszkola
Od kwietnia 2024 roku pełni funkcję dyrektora przedszkola. Nauczyciel dyplomowany, związany z edukacją od ponad 20 lat. Ukończyła studia wyższe w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunku Oligofrenopedagogika z terapią zajęciową oraz Wieloprofilowe usprawnianie. Posiada również ukończone studia w zakresie pedagogiki wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego oraz kurs kwalifikacyjny z Zarządzania Oświatą.
Swoje umiejętności doskonali na kursach i szkoleniach z zakresu terapii ręki, metod komunikacji alternatywnej i wspomagającej z osobami z wieloraką niepełnosprawnością, porozumienia bez przemocy NVC, Coachingu.
Monika.Czarnecka@eduwarszawa.pl
Dorota Puławska
nauczycielka
Jest nauczycielem dyplomowanym. Ukończyła studia magisterskie w Wyższej Szkole Pedagogiki Specjalnej (obecnie Akademia Pedagogiki Specjalnej) w zakresie pedagogiki specjalnej (oligofrenopedagogika) oraz studia podyplomowe z wychowania przedszkolnego i zarządzania oświatą. W okresie od września 1998 r. do marca 2024 r. była dyrektorem przedszkola.
Swoje kwalifikacje zawodowe doskonali na licznych kursach i szkoleniach w kraju oraz za granicą.
DPulawska@eduwarszawa.pl
Beata Dziewięcka
nauczycielka
Jest nauczycielem dyplomowanym. Ukończyła studium nauczycielskie o specjalności wychowanie przedszkolne oraz wieloprofilowe usprawnianie dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym. W 1995 roku uzyskała stopień magistra w Wyższej Szkole Pedagogiki Specjalnej w zakresie pedagogiki specjalnej (oligofrenopedagogika).
Swoje zainteresowania rozwijała podczas studiów podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie w 1998 r. uzyskała dyplom na kierunku filologia polska. Ukończyła również kursy kwalifikacyjne z zakresu terapii pedagogicznej i zarządzania oświatą. Swoje umiejętności zawodowe doskonaliła na wielu szkoleniach i kursach metodycznych. Bliskie są jej zagadnienia związane z zarządzaniem placówką oświatową. Na stanowisku nauczyciela jest zatrudniona od 1993 r.
BDziewiecka@eduwarszawa.pl
Iwona Amenda
nauczycielka
Ukończyła studia magisterskie z pedagogiki specjalnej w Dolnośląskiej Szkole Wyższej przy TWP we Wrocławiu. Następnie studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki oraz terapii pedagogicznej z wczesnym wspomaganiem.
Uczestniczyła w licznych kursach, szkoleniach, aby podnieść swoje kwalifikacje i tym samym jakość swojej pracy z dziećmi. Jest nauczycielem dyplomowanym. W przedszkolu pracuje od września 2012 r.
IAmenda@eduwarszawa.pl
Małgorzata Szymańska
nauczycielka
Monika Berbecka
nauczycielka
Pracuje w przedszkolu od września 1998 r. Jest nauczycielem dyplomowanym. Ukończyła studia magisterskie w Wyższej Szkole Pedagogiki Specjalnej w Warszawie w zakresie pedagogiki specjalnej (oligofrenopedagogika).
Kwalifikacje zawodowe podnosi biorąc udział w licznych szkoleniach, warsztatach i konferencjach szczególnie o tematyce osób z niepełnosprawnością intelektualną, sprzężoną i z autyzmem.
MBerbecka@eduwarszawa.pl
Elżbieta Jasińska
nauczycielka
Jest nauczycielem dyplomowanym. W przedszkolu pracuje od września 1999 r. Ukończyła studia z zakresu pedagogiki terapeutycznej w Wyższej Szkole Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki w Warszawskim Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli. Jest też dyplomowaną pielęgniarką z piętnastoletnim stażem w zawodzie.
Swoją wiedzę i umiejętności doskonali poprzez udział w różnego rodzaju kursach i szkoleniach m.in. Klucz do uczenia się, Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne, Original Play oraz z zastosowania alternatywnych i wspomagających metod komunikacji.
ElzbietaJasinska@eduwarszawa.pl
Dorota Jaskulska
nauczycielka
Ukończyła studia z zakresu Pedagogiki Specjalnej (specjalizacje: Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka, Oligofrenopedagogika oraz Terapia Pedagogiczna) na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie w 2015 r.
Jest nauczycielem mianowanym. Doświadczenie zawodowe zdobywała od kilku lat w Przedszkolach Integracyjnych i Specjalnych, aktualnie na stałe pracuje w naszym Przedszkolu.
D.Jaskulska@eduwarszawa.pl
Iga Kamińska-Gawron
nauczycielka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
Jest nauczycielem mianowanym z 10-letnim stażem zawodowym.
Ukończyła studia magisterskie na kierunku matematyka nauczycielska na Akademii Podlaskiej w Siedlcach, studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki i kształcenia integracyjnego, terapii integracji sensorycznej oraz diagnozy procesów integracji sensorycznej na Szczecińskiej Szkole Wyższej Collegium Balticum.
IgaKaminska@eduwarszawa.pl
Małgorzata Kamińska
nauczycielka
W przedszkolu pracuje od września 2018 r. Ukończyła Akademie Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, kierunek pedagogika specjalna, specjalność oligofrenopedagogika, oraz rozpoczęła studia podyplomowe Wychowanie przedszkolne i wczesnoszkolne.
Swoje kwalifikacje zawodowe uzupełnia i doskonali na licznych kursach i szkoleniach z zakresu pedagogiki niepełnosprawnych intelektualnie, metod pracy z dzieckiem z autyzmem, metod pracy w zakresie komunikacji alternatywnej, takich jak Wspomagające i alternatywne sposoby komunikowania się I i II stopień, Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne, Kurs z alternatywnych metod komunikacji – MAKATON, Terapia Ręki, Kurs języka migowego. Jest nauczycielem dyplomowanym.
MalKaminska@eduwarszawa.pl
Magdalena Jeżak
nauczycielka
Jest nauczycielem mianowanym. W przedszkolu pracuje od 2012 r. Ukończyła pedagogikę niepełnosprawnych intelektualnie w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz podyplomowe studia na Uniwersytecie Warszawskim w zakresie sztuki (nauczanie plastyki w szkole podstawowej i gimnazjum).
Poszukuje inspiracji w sztukach plastycznych, które można wykorzystać w pracy terapeutycznej z dziećmi.
MJezak@eduwarszawa.pl
Anna Łacheta-Dembińska
nauczycielka
Ukończyła studia magisterskie w Wyższej Szkole Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunku oligofrenopedagogika. Podnosiła swoje kwalifikacje w Akademii Pedagogiki Specjalnej na podyplomowym studium logopedii oraz studiach podyplomowych na kierunku wspomaganie dzieci z problemami rozwojowymi na Uniwersytecie Warszawskim.
W przedszkolu pracuje od 1998 r. Jako nauczyciel dyplomowany, wciąż poszukuje nowych metod w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną oraz z autyzmem.
ALacheta@eduwarszawa.pl
Bogumiła Piechna
nauczycielka
Jest nauczycielem mianowanym z 13 – letnim stażem zawodowym. Ukończyła studia z zakresu terapii pedagogicznej w Wyższej Szkole Pedagogicznej ZNP w Warszawie, studia podyplomowe z zakresu edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki w Warszawskim Centrum Innowacji Edukacyjno – Społecznych i Szkoleń.
Swoją wiedzę i umiejętności zawodowe rozwijała poprzez udział w szkoleniach i kursach dotyczących problematyki pracy z dziećmi z niepełnosprawnościami, m.in. Jak rozwijać kompetencje komunikacyjne uczniów niemówiących i z trudnościami w porozumiewaniu się I i II stopień; Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami ze spektrum autyzmu kurs III stopniowy. W swojej pracy szczególną wagę przykłada do rozwoju samodzielności u dzieci oraz umiejętności komunikacyjnych.
B.Piechna@eduwarszawa.pl
Edyta Łapińska
nauczycielka
Ukończyła studia magisterskie w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunku pedagogika korekcyjno-wyrównawcza. Posiada ukończone studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki, wychowania przedszkolnego, nauk o rodzinie oraz rehabilitacji dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Uczestniczyła w licznych warsztatach i szkoleniach o tematyce związanej z diagnozą i pracą z osobami z niepełnosprawnością intelektualną.
Wykorzystuje w pracy m.in. ćwiczenia i zabawy z zakresu stymulacji sensorycznej, prowadzi zajęcia z zastosowaniem twórczych technik plastycznych, zajęcia kulinarne i zabawy ruchowe. W przedszkolu pracuje od 1998 r., jest nauczycielem dyplomowanym.
EdytaLapinska@eduwarszawa.pl
Marta Piechowska
nauczycielka
Jest nauczycielem dyplomowanym, w przedszkolu pracuje od 2008 r. Ukończyła magisterskie studia w Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika terapeutyczna oraz podyplomowe studia z biomechaniki korekcji wad postawy, a także terapii pedagogicznej i logopedii na Uniwersytecie Warszawskim. Swoje kwalifikacje zawodowe uzupełnia i doskonali na licznych kursach i szkoleniach z zakresu pedagogiki niepełnosprawnych intelektualnie, metod pracy z dzieckiem z autyzmem, metod pracy w zakresie komunikacji alternatywnej.
Szczególnie ważnym obszarem jej pracy rewalidacyjnej z dziećmi jest stymulowanie rozwoju fizycznego i usprawniane motoryki dużej. W przedszkolu prowadzi również zajęcia z gimnastyki korekcyjnej.
Ewa Rybarczyk
muzykoterapeuta
Jest muzykoterapeutą, nauczycielem dyplomowanym. W przedszkolu pracuje od 1998 r. Ukończyła studia magisterskie w Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie w zakresie gry na altówce, podyplomowe studia z zakresu muzykoterapii w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu oraz kurs kwalifikacyjny z oligofrenopedagogiki.
Odbyła szkolenie z profilaktyki i terapii muzycznej w Zakładzie Psychologii Klinicznej Centrum Zdrowia Dziecka w Międzylesiu oraz kursy z choreoterapii, bajkoterapii, pracy wg koncepcji wychowania muzycznego C. Orffa oraz pracy z dziećmi z autyzmem. Jestem członkiem Zarządu Stowarzyszenia Muzykoterapeutów Polskich oraz członkiem Stowarzyszenia Pedagogów i Animatorów Zabawy KLANZA.
ERybarczyk@eduwarszawa.pl
Hanna Stopa
neurologopeda
Jest absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu neurologopedii i wczesnej interwencji logopedycznej w Akademii Medycznej we Wrocławiu. Swoją wiedzę poszerza również poprzez udział w szkoleniach dotyczących, m.in. komunikacji alternatywnej, kwestii dotyczących karmienia i wybiórczości pokarmowej.
Dotychczasowe doświadczenie zawodowe budowała pracując w przedszkolach, gabinecie logopedycznym, miejskim żłobku integracyjnym oraz w szkole specjalnej. W przedszkolu pracuje od września 2017 r., jest nauczycielem kontraktowym.
HStopa@eduwarszawa.pl
Urszula Turek
psycholog
Ukończyła studia magisterskie w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz studia podyplomowe Rehabilitacja Dzieci z Dysfunkcjami Rozwojowymi na Uniwersytecie Warszawskim. Swoje kwalifikacje doskonali uczestnicząc w licznych kursach i szkoleniach m.in. HANDLE screener cours , Terapia Ręki, TUS, Original Play. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w ośrodku wczesnej interwencji, szkole, przedszkolu integracyjnym.
UTurek@eduwarszawa.pl
Anna Chudzik
terapeuta integracji sensorycznej
W przedszkolu pracuje od września 2018 r. Ukończyła Akademię Pedagogiki Specjalnej w Warszawie kierunek pedagogika niepełnosprawnych intelektualnie oraz pedagogika wychowania przedszkolnego. W 2010r. zdobyła kwalifikacje uprawniające do prowadzenia terapii i diagnozy Integracji Sensorycznej. Ukończyła również studia podyplomowe w zakresie Terapii pedagogicznej z edukacją daltońską i elementami systemu Montessori. Swoje kwalifikacje doskonali uczestnicząc w licznych kursach i szkoleniach m.in. Terapia Ręki, Integracja Bilateralna, Muzykoterapia, Praca z dziećmi ze spektrum autyzmu. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w warsztatach terapii zajęciowej, szkole specjalnej, gabinetach Integracji Sensorycznej.
AChudzik@eduwarszawa.pl
Anna Wodecka
fizjoterapeuta
Ukończyła studia licencjackie na kierunku fizjoterapia (Uniwersytet im. Jana Kochanowskiego w Kielcach), magisterskie o specjalności pedagogicznej (Akademia Świętokrzyska w Kielcach) podyplomowe na kierunku: Edukacja i Rehabilitacja Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną – Oligofrenopedagogika (WSKP i SM w Warszawie) oraz z zakresu Integracji Sensorycznej (Wyższa Szkoła Humanistyczno – Ekonomiczna w Brzegu – oddz. w Kielcach). Doświadczenie zawodowe zdobywała w trakcie kilkunastoletniej pracy z dziećmi m.in. w ośrodku rehabilitacyjnym, w szkole z oddziałami integracyjnymi i szkole specjalnej.
AWodecka@eduwarszawa.pl
Izabella Smolińska
neurologopeda
Ukończyła studia magisterskie w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunku pedagogika specjalna, specjalność logopedia oraz neurologopedia na studiach podyplomowych.
Uczestniczyła w licznych szkoleniach, kursach i konferencjach z zakresu pracy z dziećmi ze sprzężoną niepełnosprawnością. W trakcie terapii stosuje alternatywne i wspomagające metody komunikacyjne dostosowane do potrzeb i możliwości dziecka.
Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w przedszkolu specjalnym, punkcie terapeutycznym oraz prywatnych gabinetach.
I.Smolinska@eduwarszawa.pl